Tuesday 5 June 2012

A Boring Holidays



deyy lama dah tak tengok blog aku yang sweet ni.. haha.. lama tak update.. ni disebabkan tak ada benda yang ohsemm nak cerita kat korang.. cuti2.. saya suka saya sukaa :) .. tapi cuti 2 minggu ni terlampau lama.. boringg ><  serious cakap, hidup aku sepanjang cuti sekolah ni cuma makan, tidur, youtube, tengok tv.. macam tak ada masa depan kann3 ? ceiitt.. homework saya masih terletak kemas atas meja.. lupa pula nak sentuh.. macam mana nii.. malas actually nak siapkan.. biasa la aku.. hari sabtu & ahad nak buka sekolah baru nak siapkan lepastu mula la kelam kabut.. *pengakuan berani mati* hee ~ sekarang ni cuaca panas gila.. tengah tunggu rahmat hujan ni.. ikutkan hati nak je aku duduk depan freezer lama2.. cuti sekolah ni, aku asyik layan apa tahu ? detective conan.. haha.. tak tahu kenapa tiba2 addict dengan cerita tu..  and i'm fall in love with kaitou kid.. look at that pic.. they are mine.. don't steal them form me.. or i kick you ! (oh, my English !) haha k sengall.. sekian, terima kasihh..