Saturday, 18 February 2012

SKMC, Here I Come !



Hello.. hari ni aku datang sekolah lama aku balik.. SK Marian Convent.. sebab apa ? sebab nak ambil anugerah..ok pagi2 lagi aku dah bangun.. biasa la.. excited nak jumpa kawan yang dah pindah sekolah, yang pergi asrama.. lepas tu, aku pergi la dewan sekolah.. fuhh.. cantik ohh ! cikgu suruh aku pergi buat pendaftaran.. masa aku nak pergi kelas untuk pendaftaran, ada pulak junior2 tanya aku 'ehh.. Anis ke ni ??' .. nak je aku balas balik 'ehh.. tak la.. ni Sha.. Anis ada kat rumah' .. haha.. tak apa la.. mungkin diorang dah tak cam aku.. huhu.. sedihnyee.. lepas dah habis majlis tu, aku dengan kawan2 pergi la kantin.. ada jamuan.. masa nak balik, aku salam cikgu.. cikgu2 siap peluk cium aku tu.. haha.. terharuu.. ok la.. aku harap kalau ada masa nanti aku terjah lagi sekolah nii.. haha.. bye SKMC.. ialwaysloveyouu :)