Friday, 29 June 2012

Today Like A Dream




heyy2.. Today like a dream.. hari ni hari terakhir kelas 1BR dengan cikgu BM, Puan Jamnah.. serious sedih.. sepanjang 6 bulan sekolah, dah 2 orang cikgu tinggalkan kitorang.. cikgu yang baik2 pulak tu.. haha.. okayy masa BM kitorang tertunggu2 Pn Jamnah untuk masuk kelas kitorang.. tunggu punya tunggu Pn Jamnah hanya masuk ke kelas 10 minit sebelum loceng bunyi.. sebab nak ambil gambar je.. huhu.. dah posing2 sakan semua.. salam cikgu.. aku sampai nangis2.. then murid islam pergi solat asar.. aku dengan kawan2 aku turun nak pergi surau.. tiba2 sorang kawan aku kata 'Pn Wahedah datang !'.. kitorang 5 orang terus pergi terjah cikgu yang ada kat pejabat.. macam mimpi je dapat jumpa cikgu.. aku terus peluk cikgu.. Ya Allah.. rindunya kat cikgu.. lepas tu aku dengan kawan aku suruh Pn Wahedah masuk kelas 1BR.. dalam pukul 5.50 macam tu, cikgu datang kelas kitorang.. belum lagi cikgu sampai kat kelas 1BR, kitorang semua datang kat cikgu.. huhuu.. masa tu, masa sejarah.. cikgu ambil sikit masa untuk jumpa dengan kitorang.. cikgu tanya macam mana.. semua ok ke.. lepas bagi nasihat semua, cikgu kata nak balik.. haaa.. tu yang nak nangis tuu.. bila masa Pn Wahedah nak balik, semua pakat halang.. cikgu.. rindu kitorang belum terubat lagi.. sebab kitorang hanya dapat jumpa cikgu 15 minit je.. tak apa lah.. harap dapat jumpa cikgu lagi.. hari ni 2 perkara jadi kat kitorang.. kitorang berpisah dengan Pn Jamnah & kitorang dapat jumpa dengan Pn Wahedah.. haha.. I love both teacher forever :)