Monday 30 April 2012

Update



Heyyooo.. lama tak update..  haha.. actually aku busyy.. (busyy la sangatt) .. blog ni pun dah berhabuk.. hachoomm.. so aku rajinkan tangan untuk menaip memandangkan esok cuti hari pekerja.. i likeee.. hari khamis minggu lepas kat sekolah aku ada sukan tara.. kena bangun pagi .. ni yang malas ni.. dapat la jugak aku bagi markah dalam acara larian.. heww2.. bangga wehh.. lepastu ada acara lontar peluru.. malas nak melontar, aku cakap kat cikgu yang aku sakit tangan.. haha.. pandaii kann.. tu la sebab penat sampai nak update 1 ayat pun tak boleh.. haha.. alasan je tu... ehh.. siapa orang perak yang pergi Jom Heboh semalam ? aku pergi.. mak aku yang excited actually.. best juga dapat penat.. lagi satu, terima kasih kepada siapa2 yang sudi singgah kat blog aku.. alahaii.. baiknye korang.. dan terima kasih sebab tinggal jejak korang dekat chatbox.. aku baca setiap perkataan yang korang hantar ni.. tapi tak tau nak reply apa.. heh.. ok byee :)