Saturday 7 April 2012

Memorial of 2011



Heyy2.. tadi macam nak hujan.. sekarang panas pulak.. haha.. tiba2 aku teringat balik memori kat sekolah rendah dulu.. dengan kawan2, junior2, cikgu2, tukang kebun sekolahh.. cehh tak de la.. haha.. aku rindu sangat2 masa lepas habis UPSR.. perghh.. memang Merdeka lah ! haha.. kitorang banyak aktiviti lepas UPSR tu.. antaranya drama muzikal, action song, sketch, nasyid dan macam2 lagi lah.. tapi aku tak ada lah masuk semua.. just masuk action song je.. hihi.. lepas dah habis semua aktiviti, kerja aku dengan geng aku apa lagi.. merayap lah.. tawaf satu sekolah.. kah3.. ye lah mana taknya.. bosan duduk dalam kelas.. kitorang cari lah kerja.. tolong cikgu lah, kemas stor sukan lah.. tapi tak juga kemas stor tu.. haha.. sekarang ramai kawan aku dah pergi masuk asrama, tukar sekolah.. huhu.. rindu diorang la.. kalau aku boleh putar balik masa, aku nak sangat balik ke masa yang memang best sangat2.. huhuk :(