Wednesday 14 March 2012

Segmen : Suaikenal | Taaruf | Ice-breaking


Klik Gambar untuk Join !

Heyy Hoyy ! (ayat biasa) .. ok sebenarnya aku dah ditag oleh seorang blogger cute ni : Kak Wana .. panggil kakak ye.. haha.. dia nak kenal aku untuk segmen Ice-Breaking.. waa.. ada jugak peminat aku rupenye.. haha (perasan dahh) .. ok tanpa banyak membebel, bercakap, merapu dan sewaktu dengannya, ok jom baca same2 !
Nama aku Anis Shafiha binti Mohd Noor.. ramai manusia panggil aku Anis..  aku wujud kat dunia ni pada 21 Mei 1999 kat Hospital Besar Ipoh.. dah 13 tahun aku hidup rupanya.. haha.. dari aku darjah 1 hingga darjah 6, aku bersekolah kat SK Marian Convent, Ipoh. Sepanjang 6 tahun aku kat sekolah tu, banyak kenangan manis, pahit, masam, & manis yang aku dapat.. terutama dengan kawan2.. 
Sekarang, 2012 aku dah masuk form 1.. dah ada kat alam sekolah menengah.. aku skarang belajar kat SMK Convent, kakak kepada SK Marian Convent .. haha.. Tak banyak yang aku boleh cerita.. baru 13 tahun hidup tak banyak pengalaman.. Ok byee.. 

Kene tag seorang blogger ke ? alahaii.. bantai je la.. 
Aku tag : Diana